Livrare

Livrare

Politică de livrare

Livrarea prin curier

  •  Livrarea produselor comandate se face doar pe teritoriul României prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid, în aria de acoperire a acesteia.
  •  Produsele vor fi ambalate și protejate corespunzător pentru siguranța transportului.
  •  Termenul de livrare este cuprins între 1 zi (o zi) și 3 zile (trei zile) lucrătoare.
  •  Înainte de livrarea produselor vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul pentru confirmarea comenzii plasate.
  • Daca clientul doreste transport cu verificare colet – se va proceda in aceasta directie doar daca cumparatorul apeleaza numarul de telefon 0 772 220 671 / 0 799 550 902 pentru instiintare despre acest aspect suplimentar
  •  

Deschidere colet la livrare:

Ai posibilitatea de a deschide coletul și de a verifica dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a achita. Daca curierul nu dorește să execute acest serviciu (din diverse motive), vă rog să refuzați comanda urmând ca noi să preluăm situația și să investigăm de ce nu s-a executat serviciul.

Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă şi prezintă semne de lovire sau alte probleme estetice, te rog să refuzi comanda. În cazul refuzului comenzii, trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare ulterior daca nu au fost urmati pasii de mai sus mentionati.

Semnătura de primire și recepția produsului reprezintă acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind considerat livrat în stare bună. În acest caz, orice reclamație ulterioară este considerată nulă.

Ridicarea personală de la punctul de colectare.

  •  Cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul are posibilitatea de a ridica produsele comandate de la punctul nostru de colectare în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data plasării comenzii în cazul plății cu cardul. În cazul în care bunurile nu sunt ridicate în termenul menționat comanda se consideră anulată.
  •  Nu se va percepe niciun cost de livrare în cazul în care clientul optează pentru ridicarea personală a produselor din punctul nostru de colectare.
  •  În cazul în care clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul optează pentru ridicarea bunurilor de la punctul de colectare, plata bunurilor se va putea efectua online cu cardul in site sau prin transfer bancar inainte de a se deplasa la locatia punctului de lucru.
X
Conversati cu noi!
1
Buna ziua, Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii!